Podziel się:

Mija już piąty dzień naszego wakacyjnego wyjazdu, a my nie możemy złapać chwili oddechu, gdyż tyle się dzieje.

Wszystko zaczęło się w sobotni wieczór pod DPS-em na Zielnej w Krakowie, skąd wyjeżdżaliśmy. Wielogodzinna podróż, możliwa dzięki firmom przewozowym “Citybus” minęła nam w radosnej atmosferze.

Pierwszy dzień upłynął na rozpakowaniu się i wspólnych spacerach po okolicy. Szef grupy zabrał wszystkich na przystań, gdzie odbył się krótki kurs obsługi kajaków. Instruktorów poniosła fantazja i na przykładzie jednej z wózkowiczek pokazali nam wszystkie możliwe warianty zakładania kamizelki ratunkowej. Bardzo dobrze się przy tym bawiliśmy. Żaglówki i kajaki, z których korzysta Klika należą do Y.C. Arcus. oraz Shaman-Snowbord. Po wspólnej kolacji grupa naszych klikowych animatorów zabrała nas na salę gimnastyczną, gdzie odbyły się rożne gry i zabawy integracyjne.

Następnego dnia pierwsi śmiałkowie postanowili zmierzyć się z wietrzną pogodą na niegocińskim jeziorze. Poszli więc na przystań, gdzie zacumowana żaglówka czekała na wyprawę. Na miejscu okazało się jednak, że wiatr przyniósł ścianę deszczu i chmury. Uniemożliwiło im to nie tylko ten rejs, ale też powrót do szkoły. Na szczęście w Klice mamy superbohaterów, którzy niezwłocznie wyruszyli na ratunek.

Kolejnego dnia wybraliśmy się wspólnie do pobliskiej tawerny, w której odbywał się koncert szant. Poszliśmy tam, by pośpiewać przy ognisku, posłuchać dobrej muzyki oraz potańczyć. Rozpoczął się też “Turniej o Puchar Starego Klikowicza”. Połączyliśmy się w grupy i bierzemy udział w różnych konkurencjach. W tym roku rywalizuje pięć zespołów: “Rodzynki z babeczkami”, “Szybcy i wściekłe”, “Niepokonani”, “Dukolandia”, “Łubaszne Łabałbały”.  Pierwsze konkurencje już za nami m.in. prezentacje grup. Zwyciężyli najbardziej kreatywni, a bajka, którą stworzyli, podbiła serca wszystkich.

Dzisiaj natomiast przywitało nas piękne mazurskie słońce. Postanowiliśmy wykorzystać ten dzień i wybrać się na wycieczkę do Giżycka. Było to możliwe dzięki korzystnej ofercie firmy “Żegluga Mazurska” . W tym miejscu dziękujemy serdecznie załogom promów, którymi płynęliśmy za anielską cierpliwość i pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu wszystkich wózkowiczów. Podczas rejsu promem śpiewaliśmy szanty, podziwialiśmy piękne okolice, przepływające obok nas żaglówki oraz obłoczki sunące leniwie po błękitnym niebie. Wycieczka po Jeziorze Niegocin upłynęła nam w bardzo miłej atmosferze. Wizyta w Giżycku zakończyła się “gofrowym szaleństwem”;)

Niektórzy pokusili się nawet o odwiedzenie wesołego miasteczka.

Wyczerpujący i pełen atrakcji dzień zakończyło wspólne ognisko, na którym śpiewaliśmy nasze klikowe kawałki.

Te wszystkie atrakcje nie odbyłyby się bez Waszego zaangażowania. Gorąco dziękujemy promującym Klikę bloggerom: Piotr Żyłka Blog i Hipster Katoliczka oraz wszystkim, którzy wsparli akcję “Wyślij Klikę na Wakacje” i wpłacili nawet najmniejszą kwotę.

Dziękujemy:

Odnalezione kadry                                                          Hipster Katoliczka                                                                  Piotr Żyłka Blog                                                                                          shaman-snowboard                                                                                    yc arcus                                                                                zegluga-mazurska